Acesta este disponibil la adresa https://www.dgaspc4.ro/ sau Autentificare – eConfirmare (dgaspc4.ro).
În plus, publicul beneficiază de un ghid de utilizare al serviciului care poate fi consultat la următorul link: https://dgaspc4.ro/Manual%20Ghi%C8%99eul%20Online%20V2.16.10.2021.pdf.
Serviciul se regăsește în aplicația PS4, iar pentru nelămuriri sau alte probleme, cetățenii Sectorului 4 pot apela numerele de telefon din secțiunea Contactați-ne a website-ului oficial puse la dispoziție la adresa: https://www.dgaspc4.ro/contacta-i-ne sau pot scrie la adresa de e-mail: contact@dgaspc4.ro.
Serviciul Call Center (021.9441), care funcționează non-stop, pus la dispoziție de primărie oferă informații și face legătura cu direcțiile de specialitate. Asistența este oferită cetățenilor la Biroul de Asistență (localizat în Grand Arena, etajul 1) în intervalul 08:30–16:00 (Luni-Miercuri), în intervalul 8:30-18:00 (Miercuri), respectiv 08:30–13:30 (Vineri).