Serviciile sunt disponibile la adresa https://aplicatie.mobilitateurbana4.ro/. Solicitarea loc de parcare de reședință sau publică, pe bază de abonament este disponibilă pe aplicația PS4.
În plus, se pot depune sesizări privind parcările de reședință, publice, transportul altenativ, audiențe, monitorizare SMART CITY, suport tehnic la adresa https://www.mobilitateurbana4.ro/registratura-online/.De asemenea, pe baza referinței de plată/CNP/CUI se pot achita următoarele: Taxa Parcare de Reședință, Tarif Parcare Publică pe bază de abonament, Tarif Blocator – Parcare de Reședință, Tarif Reemitere Card parcare, Tarif de operare și mentenanță barieră la adresa https://www.mobilitateurbana4.ro/plati-online/.
Serviciul Call Center (021.9441), care funcționează non-stop, pus la dispoziție de primărie oferă informații și face legătura cu direcțiile de specialitate. În cazul în care este necesară asistența în utilizarea serviciilor sectorului 4, cetățenii se pot programa pentru o întâlnire la Biroul de Asistență (localizat în Grand Arena, etajul 1).